babbalalla

Några ljusa ideér?! ;)

Publicerad 2013-11-22 16:39:56 i Carding,

 
 
Har äntligen testat att stämpla på ljus, det var/är verkligen superkul - så igår åkte jag iväg och köpte mer ljus! ;) 
 
 
 
 
Stämplarna jag använt hittar du givetvis hos Momas, digital variant och gummi varianten, textstämpeln hittar du i det här digitala kitet!  
 
Som sagt, det var så roligt, så jag var tvungen att testa på favoritblomman oxå: 
 
 
 
Den stämpeln hittar du i det digitala kitet "Window of Hope"
 
Jag kommer definivt göra fler "stämpelljus" så fort jag får nästa pysseltid! Perfekt årstid då det behövs många ljus för att lysa upp det kompakta mörkret utanför fönstret... Ha en bra helg allesammans! 
 
På återseende! 
 

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2013-11-23 09:50:05

Fina ljus.Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela