babbalalla

Gul hibiskus

Publicerad 2013-05-29 14:55:00 i Carding, GästDT,

 och jag känner mig enormt stolt och priviligerad att få göra det! :) Det har kommit flera nya stämplar igen, och här är en av de! Jag har använt mig av digistämpeln Hibiskus som finns i kitet "Hibiscus and Lily". Först en närbild: 
 
                    
 
Har oxå använt mig av en ny dies som kom med posten idag "Chinese Rose",  i mitten av de blommorna har jag limmat fast några röda pärlor! Till sist ett foto på hela kortet: 
 
 
På återseende! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Monika

Publicerad 2013-06-03 12:45:12

Jag är så glad att du ville gästa mig. Och nu är du ju inte en gäst längre ;)

Kortet är underbart tycker jag, men jag kanske har nämnt det?

Postat av: Åsa/asamia

Publicerad 2013-06-11 20:52:46

Å vilket finfint kort! Älskar dessa fina stämplar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela