babbalalla

Vacker som en Iris...

Publicerad 2013-06-12 21:32:09 i Carding,

Måste först berätta något jag inte berättat om här än - jag har sedan november månad varit gäst DT hos Momas och har nu fått frågan om jag vill delta i Designteamet - vilket jag självklart svarat JA på! :) Så här kommer nu mitt första bidrag som "riktig" DT-medlem i Momas lil´shop of stamps (här kan du läsa lite mer om mig i momas blogg)
 
 Så nu ska jag försöka få in den här bilden/loggan i min blogg! :D
 
Motivet är färglagt med distressmarkerspennor! Här kommer en massa bilder - se och njut! ;) 


En närbild på Irisen: 
 
Kortet är ett sk "CrissCross-kort" och så här ser det ut om man tar isär delarna: 
 
På återseende och om du vill så lämna gärna en kommentar och säg vad du tycker om eller inte tycker om med kortet! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela