babbalalla

Äppel päppel...

Publicerad 2013-08-24 21:49:30 i Carding,

Ojoj, dagarna och veckorna flyger iväg utan något pyssel blir gjort, så skönt att det börjar bli höst! ;) :P 

Här kommer ett kort jag gjorde klart tidigare idag: 
 
 
 
Har du några fruktträd i din trädgård? Jag har tyvärr inga än - men om några år ska jag ha det, har jag tänkt! ;) 


Kan ju oxå visa ett kort jag snabbt slängde ihop till ett brudpar som vigdes idag: 
 
På återseende! Tack för era kommentarer! Kul att ni tittar in mellan varven och inte ger upp hoppet! ;) 

Kommentarer

Postat av: Titti

Publicerad 2013-08-25 18:30:19

Korten med äppela på är så snyggt, hoppas trädet ger er mängder i framtiden. Kortet till brudparet är så fint gjort. Kramar från Titti

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela