babbalalla

Till sist...

Publicerad 2013-04-13 15:37:17 i Carding,

Vet inte hur det är med er när ni skapar, blir ni alltid nöjda direkt med ert alster? Det blir inte jag särskilt ofta... Ibland känns det fel, kan vara svårt att sätta fingret på vad det är, men det känns inte rätt helt enkelt... Sen blir det ju inte bättre när man jämför sig med andra, vilket man inte ska - men det är sååå himla svårt att låta bli... :/

Hur som helst - detta kort var ett sånt, detta är 3:e varianten och som jag nu känner mig rätt nöjd med, men det klart, skulle ju försökt måla finare, osv osv... ;) Jag hade hjälp av medlemmar i en facebookgrupp denna gången, stort TACK Stämpelsnack! 

 
 
  Vallmon i glas är från Momas från "Summertime blooms" digistämplarna hittar du här och om du hellre vill ha gummistämplar har Mikaelas Scrap In tagit in de i sitt sortiment, se här! :) (Ska beställa så fort jag kan... för det är ju roligt att "kladda" med stämpelfärg oxå! Eller hur? ;) ) 
 
På återseende! 
 

Kommentarer

Postat av: Cicci/Trollmor

Publicerad 2013-04-14 10:27:56

Va' fint det blev! De bruna blommorna gjorde verkligen så att det hela "hålls ihop"! Jag ska skutta in hos Mikaelas och kolla gummivarianterna, för jag gillar nog det bäst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela