babbalalla

Är det möjligt?!

Publicerad 2013-04-15 13:36:44 i Carding, GästDT,

... att jag kan visa 2 kort i samma inlägg - samt att jag är nöjd med båda?! ;) Det ena blev ett ljust, gult och vårigt kort med digistämpel från Momas
 
 
en liten närbild också: 
 
 
Det andra kortet jag tänkte bjuda på idag är med en gammal stämpel från hÄnglar o stÄnglar, blått är flott, eller hur?! ;)
 
 
Lite närbilder: 
 

 
På baksidan av kortet sitter denna tjej med banderoll! ;)
 
Skriv gärna en rad om du vill, så jag kan kika in hos dig! :) 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: KatarinaR

Publicerad 2013-04-16 18:09:12

Självklart ska du vara nöjd med de här korten, som är jättefina båda två!
Så söt stämpel du använt på baksidan också.
Kram!

Svar: Tack Katarina! Ja, tänkte jag skulle använda den stämpel på hÄnglakorten jag gör, kanske Moma oxå kan ha/göra en "signaturstämpel" ;)
*kram*
babbalalla

Postat av: Zora

Publicerad 2013-04-17 07:29:21

Vilka härliga kort, andas vår om dem :O)

Svar: Tack Zora! :)Ja, man får försöka lura knoppen lite när vädret är som det är! ;)
babbalalla

Postat av: Åsa/asamia

Publicerad 2013-04-30 22:44:18

Underbart fina kort du gjort! Finfina papper du använt, och en söt liten hÄngla på ett av korten. Tack för att du skrev hos mig så jag fick komma hit och kika!
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela