babbalalla

Kortskissen 5 år - kort 6

Publicerad 2012-03-26 20:12:35 i Carding,

Kortskissen firar 5 år och designteamet där har haft lite utmaningar, några har jag hunnit med så här kommer mina bidrag... Monnahs utmaning var att göra ett kort utifrån skissen som utgångspunkt. Jag har bara ett önskemål (förutom själva skissen) och det är att du använder 3D-kuddar någonstans på ditt kort.

 (klickbar)



Kortet fick gå i blå toner, måttet på kortet är 10*15 så blommorna kom mycket i fokus, men det gjorde inget tyckte jag... Mycket användbar skiss, som jag säkert kommer använda mig fler gånger om! ;)

Kommentarer

Postat av: Monnah

Publicerad 2012-03-26 23:17:15

Ja, men här var ju min utmaning! Underbar blå färg - en av mina favoriter. Jag tycker att kortet blev mycket välbalanserat och då det är ett grattiskort är det extra trevligt att det finns många blommor! Lycka till nu.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela