babbalalla

Gästdesigner för Momas

Publicerad 2012-12-30 21:45:34 i Carding, GästDT,

 under december månad, som snart är till ända - och jag har inte hunnit blogga några utav mina alster... Så här kommer några:
 
Först ut ett julkort med en vacker amaryllisbukett!
 
 
Ett enkelt, stilrent kort som jag gjort med hjälp av grön kortbas som jag fäst ett rött embossat papper på. Blomman är utskriven på akvarelttpapper och målad med distress markers!  
 
Klicka in på Momas blo(m)gg för flera bilder!
 
Här ett kort med en magnoliakvist:
 
 
Även denna digitala stämpel har jag färglagt med DM-pennor, försöker lära mig hur man gör... Sen gick jag loss på kortet - jag har doodlat en hel del, använt punchinella för att dutta med vit akrylfärg, sen för att dölja lite misstag ;) så blev det några knappar oxå... :P
 
och till sist, ett lite "murrigt" kort med en Tropicalkvist:
 
 
Här har jag använt mig av brun kortbas, tre olika papper, sammetsband och ett gäng knappar...
 
Återkommer med fler kort från Momas när de är publicerade! :) På återseende!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela