babbalalla

lekt lite...

Publicerad 2011-03-14 21:42:38 i Carding,

Har köpt lite Silk Clay som jag lekte med häromkvällen, här kan du se resultatet av leken:








Gjorde blommor och blad i pastelliga färger, använde min nya stans till CBn, en Nellie Snellen
dies, som jag chalkade kanterna på och ritade stygn och stämplade ett "Grattis"! Färdig! :)

Va kul att leka med "leran", jätteroligt material, väger inte något alls när den torkat... Perfekt att dekorera med! Man kan även stämpla i den, trycka ut degen samt stansta mha CB (såg jag på mässan jag var på häromhelgen)

Prova du med om du inte redan gjort det! ;)

Ha en bra vecka!!

PS. Detta är även mitt bidrag till Scraptorgets MARS-tävlingen DS

Kommentarer

Postat av: Heléhne

Publicerad 2011-03-15 15:10:13

Snygga grejor.

Kul att titta på,jag får sådan inspiration.

Ha´de´så bra, m

Postat av: WOW!! Vad läckert!!

Publicerad 2011-03-15 20:12:09

Postat av: elsamaja58

Publicerad 2011-03-15 20:13:18

Jag var lite för snabb på vissa knappar, det är min komentar som är ovan =)

Är det liknande fimolera eller vad är det??



Kram

Postat av: babbalalla

Publicerad 2011-03-15 20:40:38

elsamaja, hihihi, jag funderade på vad det var för nybörjare som skrivit kommentar! hihihi ;)

Jag vet inte riktigt vad man ska likna den vid, först när man tar den från burken så är den väldigt "pastig" och seg. Den kladdar gärna ihop sig fort, så man får tänka efter först hur man vill ha det... Den väger nästan ingenting och nu när den har torkat så känns den som "pappig". Ska försöka få tid över och leka lite mer framöver! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela