babbalalla

Får det vara en liten cupcake?

Publicerad 2011-03-30 10:26:16 i altrat,

Gjorde denna smaskiga (?!) muffins till en DT-call.



Här kommer min lilla "beskrivning":
Har veckat ett papper till en muffinsform, klätt in en halv äggformad frigolitbit med brun filt samt målat en liten frigotlitbit och överöst den med stickles ("frukten" som är övertst)! :) Runt muffinsformen har jag tagit en bit coredinations och sandpapprat det lite, och använt lite mer stickles...

En till bild? :)



Själva muffins/cupcake-delen har jag pyntat med olika blommor, halvpärlor och en liten metallfjäril...
Min tanke är att man kan ta av "locket" lägga någon i pappersdelen och sen på med cupcaken igen! :D Är faktiskt rätt nöjd med min lilla cupcake! :)

Okey då, här kommer ännu en bild, en inzoomad bild på frigolitfrukten bla;



Hoppas på att ni får en underbar vårdag med sol och värme!

Kommentarer

Postat av: Cath.

Publicerad 2011-03-31 19:19:28

Grymt läcker och du kortet med ugglan hör ovan är såå fint!

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela