babbalalla

Ett kort...

Publicerad 2011-03-21 15:36:27 i Carding,

Vet att det är många runt om i landet som har gjort kort, Lo´s och altrade projekt till Pion Designs DT-call som avslutades häromdagen, så även jag förstås... ;) Nu har de presenterat årets team, jag var ej bland dem men om man inte chansar, kan man inget vinna resonerade jag...

Tänkte idag bjuda på bilder på det kortet jag skickade in till tävlingen:






   (klickbara bilder)

Jag har använt mig av ett urklipp från Hjärtlig gratulation samt Anno 1939 och Värdefull. Dekorerade kortet med blommor, blad, gröna "kristalldroppar" samt en liten ängel (från YouDo). Ramen runt om den söta flickan har jag gjort mha cardstock och flera lager med 3D-lack...

Jag kommer snart visa dig mina övriga alster, men detta kort är jag nöjd med, även om jag inte blev utsedd till något DT-team... :)

Kommentarer

Postat av: elsamaja58

Publicerad 2011-03-22 20:58:28

WOW!!

Superfint, både asken och kortet!!

Både du och jag kan vara fullt ut nöjda med våra verk, och som du säger, vågar man inte, så kan man aldrig vinna nåt =)

Det är bara att ladda om, inför nya utmaningar.

Kram

Postat av: Moma

Publicerad 2011-03-22 21:20:24

Ååå så vackra dina alster är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela