babbalalla

Cybercrop! No 4-5

Publicerad 2011-02-05 13:05:59 i Carding,

Här kommer ytterligare 2 bidrag till Cybercropen som pågår fram till imorgon kl 23.59 på Allt om scraps forum, så än finns det tid kvar!!!

No 4



Ett "välkommen till världen" kort till en liten Lisa som nu sett dagens ljus! Detta kort gjorde jag till en kortskissutmaning! Motivet är från Lily of the Valley, visst är hon för söt?! Färglagt mha promarks och copics.


No 5



Kortutmaning med twist - att låta bli att färglägga en motivstämpel!
Även här har jag använt mig av en stämpel från Lily of the Valley, sååå söt!
Embossat motivet med brun färg för att det skulle stämma bättre med det övriga på kortet...

Den vackra fjärilen har jag köpt på Panduro en gång för länge sen i ett klippark, vet inte om de finns kvar...

Så nu ska jag se om jag kan göra några kort till, ev en LO har jag planer på oxå... Men vi får se...

Trevlig helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela