babbalalla

Mollys - utmaning 5

Publicerad 2011-08-06 23:50:05 i Carding,

Molly videon, fastnade för en strof som fanns i början av låten om jag inte helt minns fel: "A girl sitting alone..."
och den spann jag vidare på när jag gjorde detta kort...

Det underbara pappret är från juni månads Shabbykit, helt otroligt vackra, tjocka papper som man knappt vågar sätta saxen i...



Papper och blomma från Mollys, stämpeln har jag haft i några år, "BABYgemet" hittade jag i gömmorna...


Detta var sista kortet i utmaningen, nästa helg ska jag visa några kort jag gjort till MarMils, missa inte det! :)

Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2011-08-09 19:49:36

Snyggt! Du är duktig!!! Och du! Kika i Mollybloggen! ;)

Postat av: Veronica

Publicerad 2011-08-09 21:01:42

Supergulligt, tycker inte att du ska vara rädd att klippa i några papper :-D

Postat av: Becca

Publicerad 2011-08-21 13:43:26

Vilket fint kort!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela