babbalalla

Mollys - utmaning 4

Publicerad 2011-04-25 22:55:22 i LO,

UTMANING 4 – Layout – För alla
Scraplifta den här layouten av mig!

 (klickbar bild)

och så här blev min lift:



Det rosa "tårtpappret" är från Hambly screenprints (även det från Mumsiga Muffins) Har oxå använt mig av lite spetsar, spetsblommor från YouDo, blommor från Maya Road samt den lilla rosa virkade blomman är av egen tillverkning...

Titeln och journalingen lyder: "bakom mammas solglasögon"  Mer än så behövde inte skrivas tyckte jag - en bild säger mer än tusen ord - och två bilder - säger då mer än...?? :)

Visst är min dotter rätt cool och alldeles, alldeles underbar?! :)

Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2011-04-28 21:36:33

Wow wow wow!!! Cool layout och cool brud. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela