babbalalla

Blomknapp i Fokus ;)

Publicerad 2008-05-05 19:52:29 i ,

Här kommer mitt första DT-kort! Måndagens utmaning består av att använda knappar på kortet! Hur man väljer att använda dem är valfritt men det ska finnas knappar med på kortet på något sätt. Ännu fler alster för inspiration finns i KiF´s blogg!


Här kommer mitt knappkort!
Inspirerad av våren som kom och slog till på en gång har jag nu gjort mitt första DT-kort och det med fokus på en blomma! Jag har använt mig av knappar (förstås) och piprensare och tårtpapper i miniformat samt häftklamrar för att få fast "stjälken"!

371174-190

Håll ögonen öppna, på onsdag kommer det en ny utmaning, vad den kan innehålla, får du se då! ;)

Tjingeling!

PS  Du har väl inte missat bloggpartyt?? Kolla några inlägg längre ner... ;) DS

Kommentarer

Postat av: FruGrip

Publicerad 2008-05-06 01:54:25

Väldigt tjusigt och med våriga färger! Tack för inspirationen!!
Kram Cissi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela