babbalalla

Lite ditten och datten

Publicerad 2008-03-07 10:31:14 i Carding,

Stämpelboden hade en skisstävling häromveckan.
Omröstningen ägde rum inne på Stämpelsnack och man skulle använda stämplar från Stämpelboden, en motivstämpel och en textstämpel (fattade jag det som...)

371174-168

Rosen är färglagd med ProMarkers och sedan täckt med 3d-lack, varje blad för sig för att det ska bli lite mer "liv" i bilden... Jag fick två röster (av 73 möjliga)! hihihihi - oppsidoppsi, så bra det kan gå... ;)
Kortet kanske upplevs lite rörigt... En kompis som hälsade på häromdagen tyckte att detta kort skulle funka till en lite rockigare typ, men vad vet jag?! ;)

Detta lilla kort har jag heller inte visat kom jag på, jag skickade det till LenisLenis när hon hade namnsdag i födelsedagsswappen som jag är med i på Hobbyhuset!

371174-169

Ett enkelt kort, men jag tycker det vart bra ändå, kul att prova nya saker hela tiden, jag kan ju inte ens hälften man "bör" kunna när det gäller detta med kortmakeri... Tänk vad man kan göra med lite papper, några blommor och några knappar! Man lär sig så länge man lever, eller hur?! ;)

Hare bäst!

Kommentarer

Postat av: ICMG

Publicerad 2008-03-07 10:41:45

Ja,papper är ett fantastiskt material, verkligen jättefina kort du gör/ Liviro

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-03-07 21:04:15

Grattis till din vinst, muffinskortet är härligt!
Ditt roskort gillar jag ivarjefall jättemycket och tycker att alla dina detaljer passar bra ihop! Allt behöver ju inte vara så pluttigt och nuttigt, eller hur!
trevlig helg och hoppas att du är piggare nu!
Kram,
Lotta/ FruH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela