babbalalla

Reward!

Publicerad 2008-07-06 19:20:03 i ,

Jag har fått tre rewards, från LambisoftTinaStina och Ingela! Jag känner mig mycket hedrad och glad för denna utmärkelse, tack tjejer! :)



Så här går det till:
Who gets the "Brillante Webblog Award"?
Websites and blogs, which by its currency,the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.Here are the Award Rules:

1. The winner can take the logo.
2. Place a link to the person that send you the award.
3. Give the Award to at least 7 other Blogs, which by its currency, the issues of choice and for their designs are especially noteworthy.
4. Put a link to these sites on your Blog.
5. Write a comment on their Blogs that they've won an Award.

Jag vill skicka denna vidare till:

moma
Lotta FruH
maxell
cecilia
cattis
missmian
sannasmamma

Kommentarer

Postat av: cattis

Publicerad 2008-07-06 21:45:11

Tack för den gulliga kommentaren i min blogg! Jag har lagt till dig också om vilka jag fått utmärkelsen av!



Kram/Cattis

Postat av: TinaStina

Publicerad 2008-07-06 22:43:50

Visst är det kul med utmärkelser och du är verkligen värd en!



Du undrade vad det är för material i min pocketcover. Jag har skrivit i ett tidigare inlägg lite längre ner, precis hur jag gick till väga så du får gärna läsa där. Det är faktiskt en gammal plastmapp med snoddar på där snoddarna blivit uttöjda. Så i stället för att slänga den gjorde jag den mindre variant och satt dit nya snoddar. Återvinning är alltid kul!



Ha en riktigt skön sommar du också!



Kram!

Postat av: moma

Publicerad 2008-07-07 07:45:27

Meeen... Å Tack!!! Du är ju för gooo! vad glad jag blev!



Kramar!

Postat av: maxell

Publicerad 2008-07-08 14:49:22

Ah. Jag niger så fint som bara jag kan :P och tackar år det ödmjukaste för denna brillianta utmärkelse. TACK!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela