babbalalla

Leokort

Publicerad 2008-07-19 15:18:36 i Carding,

Jag har gjort två stycken "Leo"-kort, de liknar varandra ganska mycket... Det är svårt att göra två likadana kort, så jag har gjort vissa skillnader när jag gjorde de... Ser du några skillnader?


Kort 1.


Kort 2.

Har använt grungeboard (för första gången) på kortet längst ner och hoppat över blingbling-stenarna som finns på kort nr 1. Två små bin kommer surrandes på kort nr 2 oxå! :)  

Känns som jag kommit in i en grön period och bara gör gröna kort... ;)

Ha en trevlig helg! Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lene Kristensen

Publicerad 2008-07-20 08:10:10

Härliga kort, vilken bra ide till träd!

Ha en härlig söndag.

Kram Lene

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-07-24 10:33:50

Kanonsöta kort, coolt med grungeboard !

Lejonet är så gulligt!

ha det fint!

Kram,

Lotta/ FruH

Postat av: Laila

Publicerad 2008-07-29 23:52:00

Så underbart söta båda två vart!

Var en bra idé det där med trädet.

Postat av: TinaStina

Publicerad 2008-08-01 20:31:50

Älskar dina kort! De var lika fina båda två. Jag har en utmaning åt dig i min blogg. Kika in om du är nyfiken.



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela