babbalalla

Fredag!

Publicerad 2008-07-04 19:49:30 i ,

Nu är det dags att göra ett djupdyk i pysselvrån och skapa något av ev. gammalt som inte har använts på länge... Kolla in KiFs blogg och på forumet, där har flera i DT-gänget skapat från gammal "skåpmat". Även jag har gjort det, och så här blev mitt alster:



Jag har på mitt kort använt min första Hängel som jag köpte på min första mässa förra hösten. Det var innan jag hade börjat pyssla "på riktigt" och hade ingen aning om vad Hänglar var eller något annat heller om scrapbooking/cardmaking... Jag har oxå använt ett gammalt papper som bara legat utan att bli använt, fler som har såna papper?! *hmmmmmm*
Lite blommor och bling har oxå hamnat på kortet! Vad har du i dina gömmor som du inte använt på länge?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-08 21:52:23

Åh så härligt ett kort! Mina färger, så det gillar jag verkligen!

/Lene

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela