babbalalla

Utmaning - fotoinspiration

Publicerad 2008-01-20 23:15:38 i Carding,

Uppgift: Göra ett kort eller en lo med inspiration av det här fotomontaget ( = länk till momas blogg)

Och så här blev min tolkning eller plankning... ;)

image86

Tycker verkligen om detta glittriga papper, som jag använt på ett annat kort tidigare idag... Hade först tänkt att haft olika papper, men sen bestämde jag mig för att ta samma och klippa det på lite olika ställen...
Nu ser jag att jag glömde att sätta på lite glitter på filurens paket, men ni får tänka er att det ska vara det oxå! ;)

Detta blev mitt sista bidrag i CyberCropen! Det har varit jättekul, men två intensiva kortdagar (läs med långt O) eftersom jag haft mycket i skolan, med en tenta i fredagskväll. Fredagkvällen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, då vi vart påkörda bakifrån på vägen hem från tentan. Jag och min klasskamrat (som var passagerare) har båda lite ont i nacken, men vi hoppas att det inte blir något ont av det en längre tid utan att det snart går över... Tycker att det är lite jobbigt att åka bil nu, men det går väl över snart hoppas jag. Hade gärna hunnit mer utav utmaningar, men nu kallar sängen på mig...

Men jag får se det som så här; utmaningarna att göra korten/LOn finns ju kvar, så nästa gång när jag får tid över så kommer jag säkert sätta mig och kolla på de som är kvar.. Nu väntar ännu en skolvecka framför mig, så det är bäst att samla krafter och sova så mycket jag hinner med...

Tack det var allt för mig idag! Ha en skön vecka som ligger framför!


Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Chruss

Publicerad 2008-01-21 07:47:22

Hoppas du och din kompis har varit på kontroll och fått det dokumenterat av läkare iallafall - väldigt viktigt OM det skulle hända något i ett senare skede.
Snyggt kort också!

Postat av: Junitjej

Publicerad 2008-01-21 21:49:12

Vilket fint kort!!!!

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Publicerad 2008-01-22 06:23:42

Läckert kort, jag älskar när det glittrar.

Postat av: AnnikaS

Publicerad 2008-01-22 16:31:12

Jag instämmer med Chruss och dessutom hoppas jag att ni inte får några men alls.

Kortet är jättefint! Gillar verkligen det enkla stilrena även om det blingar rätt bra.
kram ANnika

Postat av: Heléhne

Publicerad 2008-01-22 23:13:28

Wow, blir mer och mer impad.
Förstår ej hur Du hinner.
Mycke´snygga kort ochkul kommentarer
Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela