babbalalla

Stiltje...

Publicerad 2008-01-15 14:55:11 i ,

... råder det här inne... Men jag är inne i en tuff period nu i skolan så jag hinner inte med så mycket annat än att plugga och plugga och plugga och hoppas på att något fastnar och är kvar tills det är dags att skriva tentan...
Men eftersom jag är utrustad med teflonhjärna är det sällan att det finns något som vill stanna kvar till ett sånt tillfälle *suck*

Till helgen räknar jag med att hinna med att skapa och greja, Allt om Scraps forum, har en massa tävlingar och utmaningar som gäller fram till söndag kl 23.59, så jag hoppas hinna göra något bidrag till det - men vi får se vad som hinns med...

Tack för alla kommentarer, det värmer mitt hjärta! ;)  

Kram på er och ha en skön vecka!

Simma lugnt!

Kommentarer

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-01-16 22:27:38

Givet måste skolan och plugg gå före, men glöm inte att ha roligt med! Och snart är det sportlov och sedan är det påsklov.....vårenbrukar bara rusa fram!
Lycka till med studierna!
Kram,
Lotta/ FruH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela