babbalalla

Kortmakarens skisstävling...

Publicerad 2008-01-27 10:18:47 i Carding,

Även Kortmakaren har en skisstävling i sin blogg... Den håller på t.o.m slutet av februari, så skynda in där och kika!
I den skulle man dels utgå från skissen, samt även använda sig av tre riktigt "klatchiga" färger (hmmm.. säger man klatchigt nuförtiden...)
Hur som helst, färgerna ser du i deras blogg, men de skulle vara cerise, turkosblå och gröna...

371174-89

Opps, se där, ännu ett rosa bidrag från mig... ;)
Filuren har fått glossy på sig och paketet lite glitterlim, även "dörren" har fått lite glitterlim på ytterkanten...
Har klippt och klistrat och dragit i filtbanden så att de blev mer enhetliga och samma typ av blommor...
Detta papper var det första jag kom och tänka på när jag såg tävlingen, inte vart det sämre heller när baksidan på det var grönt... ;)

Detta papper var ett av de jag fick från Skaparlustens tävling en gång i tiden, jag har haft vissa svårigheter att klippa sönder de papprena, men nu har jag äntligen börjat! ;) (Även det bruna pappret med prickar, som finns ett par inlägg neråt,  till Lanstokens tävling är därifrån...)

Kommentarer

Postat av: malincatrin

Publicerad 2008-01-27 10:29:59

Åhh, va avis jag blir på alla som kan det här med att klippa och klistra ihop snygga kort och scrapbooking =/

Postat av: Eva-Lena (spoketlaban)

Publicerad 2008-01-27 13:57:51

Vilket fint och färgglatt kort

Postat av: zizzi

Publicerad 2008-02-25 10:10:30

Snyggt; lycka till

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela