babbalalla

Examenskort...

Publicerad 2008-01-18 12:14:04 i Carding,

Fick en beställning på ett examenskort till en tjej som skulle ta mäklarexamen. Jag tog och testade några nya stämplar (från Inque Boutique) och kände att det skulle inte vara mer... När jag gjorde skylten tänkte jag på "till salu/såld/"skyltar som brukar vara utanför bostäder! ;) Här är kortet:

371174-68

och här är en lite bild på hur det såg ut från sidan i närbild...
371174-69

Det är små glaspärlot jag klistrat fast i blommans mitt...

Jag hoppas kunna "leverera" mer kort till bloggen under helgen. Nu ska jag snart iväg och skriva tenta - är sååå nervös.. Är riktigt skönt att det är den sista (eller näst sista) tenta jag gör!!!

Ha det gott, tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela