babbalalla

Ett rosa grattiskort...

Publicerad 2008-01-24 23:09:29 i Carding,

.. har jag gjort idag! Så här ser det ut:

371174-88

Den söta stämpeln är från Landstoken som jag vann i en utlottning från deras blogg för ett tag sen. Detta kort är gjort efter en skiss som de har i bloggen, tävlingen pågår fram till den 31 januari, så du hinner oxå lämna in ett bidrag! :)
Har använt mig av lite "glossy" på nosarna, körsbäret och grädden, för att få lite 3D-känsla.
Visst ser bakelsen riktigt smaskig ut!!??!!

Nu är det dags att krypa till kojs, kanske det kommer något mer alster här i morgon, vem vet?!

Kommentarer

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-01-25 20:43:36

Vilket gulligt kort och ursött stämplemotiv!
Trevlig helg!
Kram,
Lotta/ FruH

Postat av: Maritha / Dilorf

Publicerad 2008-01-25 23:52:21

Vilket sött kort! Jag gillar färgerna, Helt klart! :D
Hoppas du får en trevlig helg vännen..

Postat av: Cathrin

Publicerad 2008-01-26 14:13:11

Hej hej! Grattis till knapp-vinsten.Jag var en av de andra som vann,kul,kul. Härligt rosa grattiskort du gjort. Tack för titten! Mvh Cathrin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela