babbalalla

CC - No 3

Publicerad 2008-01-20 10:11:04 i LO,

Denna tävling innebar att man inte får scrappa om några barn (vilket är lätt fixat!). Utan man skulle scrappa om sig själv, sin hund, sina favoritböcker eller vad man nu ville. Rubriken skulle innehålla "Jag tror..." och ju finurligare desto bättre!

Jag som bara gjort en LO tidigare i mitt liv, tog och slängde mig ut i luften och gjorde denna:

371174-75

Jag tror... jag flyger!
Fotona är tagna i början av maj 2004 då var vi var ett gäng och hade möhippa för en kompis, vi var bland annat och hoppade lite studsmatta hos några tjejer och då var det någon som lyckades fånga mig på bild...

Kanske kan vara lite svårt att se men på den övre bilden så är jag ett par decimeter över studsmattan och har en "tänkarmin" samt en funderande hand vid ansiktet... På den nedre bilden är jag och flyger högt över hustaken ;) Kan i och för sig även bero på att kvinnan bakom kameran intagit grodposition, men nä det måste vara jag som flyger! ;)

Kanske ser ut som det är ett barn som har kladdat på färgen, men det var jag - hihihihi - så roligt det var! :) Det var nog inte sista gången... Kom på efter ett tag när jag hade kladdat lite att man kanske även skulle ha något mönstrat papper, så jag stansade ut lite fina blommor oxå. Dock är småblommorna vid journalingen små söta blombrads!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela