babbalalla

CC - No 1

Publicerad 2008-01-20 10:10:15 i altrat,

Jag har varit med i Allt Om Scraps CyberCrop (= en massa olika tävlingar och utmaningar) den håller på fram till söndag den 20/1 kl 23.59. Så lördagen var jag igång och pysslat och skapat och försökte vara kreativ.

Uppgiften var att altra en låda/burk/ask av valfri storlek. Det skulle finnas något band, något utstansat och någon stämplad/målad färg på.  

Så här blev mitt bidrag, en altrad skokartong som jag tänkte ha småbitar av papper i! Allt på en och samma plats. Har tänkt att pysselrummet ska ha en brun fondvägg (när det nu blir så pass klart att det kan målas) så därför fick lådan/locket gå i bruna toner...

Uppifrån:
371174-72

och lite snett uppifrån...
371174-73

Det är spetsband, ett utstansat hjärta och de bruna "swirlarna" är clearstamps, tryckta med brun akrylfärg... Satte även på några filthjärtan som tillsammans fick bilda en liten blomma... :)
Troligen kommer jag nog stansa ut bokstäver och skriva något i stil med "söpplebytta" eller något åt det hållet, vi får se vad det blir... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela