babbalalla

Svart o vitt!

Publicerad 2008-08-25 19:00:06 i ,

Nu var det dags igen att visa upp några alster som jag gjort som DT i  Kort i Fokus. Denna dags utmaning är att göra ett kort i svart o vitt. Så här blev mitt kort:



Jag letade fram ett papper från Prima, som man kan färlägga om man vill och fäste det på en svart cardstock. Innercirkeln på textstämpeln har jag fyllt med 3D-lack. Det lilla biet har jag stämplat direkt på cardstocken. Den lilla fjärilen har jag stämplat på annat papper och sedan fäst med 3D-kuddar. Kortet sulle vara svartvitt, men motiv fick färgläggas, så därför färglade jag den lilla fjärilen. För lite detaljbilder, klicka på bilderna:

    

På onsdag kommer det en ny utmaning, kika in på de andra tjejernas fina kort i KiFs blogg! Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lene Kristensen

Publicerad 2008-08-27 08:43:27

Snyggt, vilken bra ide med 3D lack!



Kram Lene

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela