babbalalla

Saknar dig...

Publicerad 2008-08-27 18:32:13 i ,



Dagens utmaning på KiF är att göra ett kort med omtanke... Ex "krya på dig kort", "Tänker på dig" eller som jag valde: "Saknar dig"... Jag hittade en "Saknar dig"-textstämpel som jag använde mig på detta kort. Den lilla hÄngeln passade bra in på detta temat tyckte jag, stämpeln är färglagd med ProMarkers av olika kulörer. Måttet på kortet är 10*15 och "framsidan" där Hängeln sitter på har måttet 10*10 så man kan stoppa framsidan bakom banden och därmed "låsa" kortet. Hmmm... det var svårt att förklara... Men ni förstår nog ändå... eller inte... hahahahaha



På fredag visar jag ännu ett nytt kort och en ny utmaning! Ha det gott!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela