babbalalla

Ihhhhh!!!!!

Publicerad 2008-04-17 18:49:21 i ,

Igår kväll fick jag ett mail om att jag, tillsammans med åtta andra tjejer har kommit med i Kort i Fokus DT-gäng!

Så spännande, vilket äventyr!!! Detta ser jag verkligen fram emot!

Här kommer de kort jag gjorde i helgen, som jag skickade med i min ansökan tillsammans med mitt "gamla" lila kort jag gjorde för ett par månader sen...

Först gjorde jag ett kort enligt en valfri skiss som fanns i KiFs egna galleria (skiss 2007, v.33, skiss av Pickos):

371174-180

Sen skulle man oxå göra ett kort utan något stämpelmotiv, och jag gick lös på mina knappar:

371174-179

Jag frågade min man vad han tyckte jag skulle göra för kort, han tyckte det skulle bli ett "puss"kort, så då bidde det det... Har klippt ut hjärtan i "mullbärpapper" och sen gått lös med lim och knappar! Hittade även en hjärtformad knapp, så den fick oxå vara med på ett hörn! ;) Bokstäverna är från Bosskuts alfabet "FloraDora"...

Tjingeling o ha det bäst!

Kommentarer

Postat av: Moma

Publicerad 2008-04-17 21:31:03

Men grattis!!! Vad kul, vad glad jag är för dig!!
Och dessutom förstår jag precis varför de valde dig, dina kort är så vackra!!!

PS
Tusen tack för dina ord hos mig. *kram*

Postat av: VeronikaP

Publicerad 2008-04-18 09:33:35

Grattis till dig och till Kort i Fokus!! Dina kort är jättefina och jag förstår att de valde dig!!

Postat av: Cath.

Publicerad 2008-04-18 23:14:27

Nä, vad kul, GRATTIS! de har gjort ett mycket bra val!!!

Postat av: Cath.

Publicerad 2008-04-18 23:15:26

Glömde ju... underbart kort med knappar! Ska jag bestämt lifta nån dag... ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela