babbalalla

testing testing

Publicerad 2007-11-08 22:03:06 i Carding,

Hejsan, nu ska jag försöka mig på den ädla konsten att blogga (blotta var jag nära på att skriva, och det kanske det är på sätt o vis... ;) )

Jag har nog främst bara tänkt att visa upp mina "alster" här, men vi får se vad det blir av det!
Har alltid tyckt om att pyssla och greja och nu har mitt intresse blossat upp på nytt och jag har börjat inhandla massa grejer, stämplar o papper och lite annat smått och gott! (Iallafall om man frågar min man, jag själv tycker inte att jag har så mycket egentligen...) Är helt fast och vill bara ha mer och mer...
Är det någon mer som känner igen sig?! :P

tjingeling!


ett kort till en barnvälsignelse vi ska på till helgen... (detta var mitt första kort)

Mitt första skapade alster, kortet är till en liten tös som kom till världen i somras...

mitt bidrag till Scrapbodans

Mitt bidrag till en "namntävling" se http://scrapbodansblogg.blogspot.com/ 

image1

Detta kort kallar jag Lil(l)an... Skickade det till min mor när hon fyllde år... (hon tycker om lila, tror jag)

Några beställningskort....
Fick i söndags beställning på ett fars dag kort och ett morfars dag kort, och så här blev de:

ett beställningskort till (mor)fars dag...

lägg märke till hjärtat i blomman till höger, är det inte så att det är de små detaljerna som gör det?? :P


ett beställningskort till fars dag...

och så här blev pappakortet... Beställarna valde färger och text själva, sen var det upp till mig...

Behöver jag tillägga att jag är väldigt förtjust i mina glitterpennor?? :P

Kommentarer

Postat av: Ilona

Publicerad 2007-11-09 07:37:28

Välkommen till bloggvärlden!

Det blir jättekul skall du se....att blogga och att visa allt det finna du gör. Alla dina kort är sååå fina och mysiga!

Undrar om inte du skulle trivas på Allt om Scrap´s forum???!!!

Postat av: Marja

Publicerad 2007-11-09 10:19:14

Åh så många fina kort du gjort!! Kul att kika in här

Postat av: Heléhne

Publicerad 2007-11-09 18:47:15

Ett stort GRATTIS till vår Dotter som vann med sitt kort i skaparlustens tävling.

Postat av: Canan

Publicerad 2007-11-30 15:12:13

Jättefina kort. Älskar det lila kortet.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela