babbalalla

på västfronten intet nytt...

Publicerad 2007-12-17 23:04:53 i ,

här händer det som ni ser inte särskilt mycket... Det har varit lite fullt upp med skolan nu ett tag, så jag har inte orkat göra någonting...

Ikväll har jag dock suttit i soffan och färglagt några stämplar, så så småningom så kommer jag uppdatera bloggen med lite bilder när korten är klara...

Hade en liten bloggrunda förut, och såg då att jag vunnit valfria stämplar för 120:- i landstokens blogg! :) (http://landstokensscrappyhappy.blogspot.com/ )
Den nallen som finns på några av korten här i min blogg är från Helena på Landstoken, men den köpte jag på en mässa för ett par månader sen (precis innan jag började på "allvar" med kortmakeriet) Jätteroligt att få några till stämplar i julklapp!! hihihihi

Nu är det hög tid att lägga sig och sova, imorgon är det ännu en dag i skolan, snart är det "jullov" - så skönt så skönt! :P

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela