babbalalla

Gott Nytt År!

Publicerad 2007-12-30 21:29:49 i ,

Det händer inte så mycket här, det är mycket plugg nu ett par veckor framöver... Jag tror jag kommer kunna andas ut lite i mitten av februari... Då ska jag börja med mitt examensarbete, jag inbillar mig att jag då ska kunna bestämma lite mer över min tid... Hahahahaha, får se hur länge jag kan leva i den drömtanken... ;) 

Tack ni som kommer och kikar in på min sida mellan varven! Jätteroligt, jag hoppas att jag återkommer snart med lite nya grejer... 

Ett Gott Nytt År önskar jag dig, ha det gott!

*kram*

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2007-12-31 22:57:12

Gott nytt år!
/Helena

Postat av: Lilo

Publicerad 2008-01-01 21:45:01

Gott Nytt År önskar jag dig också! Mango hälsar och tackar för grattiset! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela