babbalalla

får det lov att vara en godbit??

Publicerad 2007-12-22 23:28:37 i altrat,

371174-41

Igår altrade jag lite, tror jag iallafall! ;) Jag klädde om en teask med lite papper och stämplade sen "God Jul" på bandet som dels löper runt hela asken samt uppepå locket! Vill ni veta vad som fanns i den?!? Se här och njut:

371174-43

Ett gäng med mozartkulor var det där! Detta fick en av mina svägorskor i julklapp när syskonen med familjer träffades igår och firade lite jul tillsammans! Vi hade för andra året en julklappslek, man vet aldrig vad man kommer hem med! Eftersom man kan bli av med den klapp man valt när man minst anar det! ;)

Kortet jag inte riktigt var klar med häromdagen blev så här till slut:

371174-40

och skickades till en tjej som jag fått låna en "skolbok" av, det är så bra när man får låna böcker istället för att lägga ut pengar på det kan man ju göra något annat för de!? Eller hur?! :P

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2007-12-23 20:07:19

ser riktigt mumsigt ut!!

Postat av: ulrika_m

Publicerad 2007-12-23 20:32:30

Hej och tack för din kommentar på min blogg! Vilken härlig chokladkartong, jag vet inte vad jag gillar bäst, kartongen eller det som är i den. Läckert båda två.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela