babbalalla

Pysslat lite...

Publicerad 2012-11-17 22:54:51 i Canvas, Carding,

Idag har mannen min unnat mig lite egentid, då han tog den äldsta med sig på liten tur med bilen på några ärenden... Minstingen somnade i samma stund hemma och jag skred genast till verket! :P
Först blev detta kort färdigt, stämpeln är från Momas, kolla gärna in där och se/köpa alla underbara blomster! ;)
 
 
 
 
Här är mitt andra projekt jag hållt på med i dag - då vi skulle på lite inflyttningsfika hos en vän till oss! Så här blev det:
 
 
Har klippt, klistrat och stämplat idag! ;) Riktigt roligt, det kommer nog bli någon mer sån här tavla framöver... Underbara annonser/notiser det fanns i tidningarna förr... :P

Detta var allt jag hann med idag på min egotid, min dyrbara värdefulla pysseltid...
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela