babbalalla

Kortskissen 5 år - kort 7

Publicerad 2012-03-26 20:25:44 i Carding,

Kortskissen firar 5 år och designteamet där har haft lite utmaningar, några har jag hunnit med så här kommer mitt sista bidrag som jag hunnit med... Cattis utmaning var att bli inspirerad av ett foto:

 (Klickbar bild, lånad från Sockerrus)




Så här blev resultatet; ganska långt ifrån min grundtanke med kortet, men inspirationsfotot inbjöd till "njutning" - vilket mina tankar for iväg och spann vidare och detta kort, med andra typer av njutning i form av frukter och sol! :) Visst är det ett litet läskande kort! ;)

Kommentarer

Postat av: cattis

Publicerad 2012-03-27 10:25:11

Jag tycker det var en kul tolkning av utmaningen! =) Jättefint kort! Tack för att du är med i tävlingen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela