babbalalla

de sa JA!

Publicerad 2011-03-09 21:58:44 i Carding,

Fick en beställning på ett kort till ett brudpar, vars begynnelsebokstäver var A och J och dessa skulle vara med på kortet, då det blivande efternamnet ej var känt... Kortet skulle vara stilrent och så här blev resultatet:



Hittade ett "bröllops"papper i lådan, tror jag köpte det på Lidl (hos mina gamla kollegor) för något år sen?! Jag tog fasta på "I do" bland all text, skrapade kanterna runt om kortet (igen!!) Klippte ut hjärtanen från ett guldwellpapp och fäste begynnelsebokstäverna på hjärtanen så att de bildade ett JA, istället för ett AJ! ;)

På insidan har kortet plats för en liten hälsning samt en ficka med plats för ett presentkort i kreditkortsformat! Till fickan har jag använt baksidan av pappret som du ser på framsidan, minst lika snyggt om inte snyggare!! ;)



Det var nog allt för idag...

Håller på med projekt "Organisera Pysselrum" så den eventuella lediga tid som finns går åt att försöka bringa någon typ av ordning i rummet på ovanvåningen... Om/När jag är nöjd med resultatet tänkte jag visa er lite bilder på hur det ser ut!

Ha en fortsatt bra vecka!

På återseende!!

Kommentarer

Postat av: DesignAnnique

Publicerad 2011-03-10 16:19:41

Vilket vackert kort, precis lagom stilrent och ändå romantiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela