babbalalla

Yippie!

Publicerad 2008-03-05 13:12:55 i ,

I helgen var det ju CC på Hobbyhusets forum och jag vann ett hemligt pris från Landstoken med detta kort:

371174-144

Ska bli så spännande att se vad det blir! :)
"Bakelsestämpeln" och datumstämpeln är från Landstoken och "hipp, hipp, Hurra" stämpeln är från Stämpelboden.
Idag bör detta kort landat hemma hos ett födelsdags"barn", grattis kära svåger på födelsdagen! ;)

Nu ska jag fortsätta att kurera mig, igår hade jag 39 grader i feber, idag har den sjunkit som tur är, så nu är det bara runt 38,5 - tänk att 0,5 grader kan göra så mycket!! Idag känner jag mig faktiskt någorlunda vid liv. Under gårdagen var allt som i ett töcken...

Ha det gott så länge!

tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela