babbalalla

paff!!

Publicerad 2007-11-09 18:55:45 i Carding,

Jag har vunnit en tävling/utmaning! *fattar det inte riktigt än*...

Förra veckan hittade jag till SkaparLusten och förra fredagen klickade jag in på bloggen, då jag såg något om en tävling... Började fundera på den, och på lördagen så började jag skissa upp de bilder/tankar jag "sett" i huvudet kvällen innan... Sen fotade jag mitt bidrag och skickade in det, men det var fem andra som oxå skickat in jättefina bidrag så chansen att vinna såg jag som rätt minimal...

Gissa om jag blir helt paff förut när jag kollar i SkaparLustens blogg och känner igen orden som jag skickade in mitt bidrag... å sen står det att jag är vinnaren - det har nog aldrig hänt förut att jag vunnit något! :P

Nu undrar ni givetvis, hur såg det ut då, ni behöver inte vänta längre, här kommer det:

Mitt bidrag till SkaparLustens oktobertävling, som jag VANN!! :D (*jätteglad*)



Ett beställningskort
När jag ändå är igång och bloggar, så kan jag visa ett beställningskort jag gjorde klart igår. Det är till en kvinna som fyller år i helgen (det är hennes namn som är på kortet om ni undrar vad bokstäverna står för...)
Beställaren hade önskemål om att det skulle gå i grönt och att "födelsedagsbarnet" tycker om blommor...

Så här blev resultatet:

ett beställningskort till en kvinna i sina bästa dar... :)

I helgen blir det inget pysslande med mina kort, utan kommer att pyssla med lite släktrelationer istället! :P
Ha det gott i höstrusket!!

*kram*

Kommentarer

Postat av: Cia

Publicerad 2007-11-09 19:28:42

Jättefina kort du gjort :-)

Cia

Postat av: Marie

Publicerad 2007-11-09 20:26:04

Vilka fina kort du gjort!! Ha det gott i helgen!

Postat av: anna-karin - Koy

Publicerad 2007-11-09 21:29:48

Jättefina kort du gör!

Ser fram emot att få se mera från dig!

Postat av: Laila

Publicerad 2007-11-09 22:43:43

Du har gjort jätte finakort.
Å du var verkligen värd att vinna med det fina kortet. Grattis!

Postat av: anna-karin - Koy

Publicerad 2007-11-09 23:26:34

Men hallå!
Missade ju att säga grattis!!
Klart du skulle vinna :-)

Postat av: Puman78

Publicerad 2007-11-10 18:30:21

Jätte grattis till vinsten..kortet är super sött :-)

Postat av: elsamaja

Publicerad 2007-11-18 22:23:38

Grattis, vad roligt att du vann.
Jag har bara vunnit där det lottats visten, och jag har blivit jätteglad för det, men skulle jag vinna, utifrån bedömning på vad jag har gjort, skulle jag bli riktigt lycklig.
Jag vet en här i närheten av Nynäshamn, som heter Eha, så för mej var det inget konstigt, men det är ju inget dussinnamn direkt.
Snygga kort du har gjort iallafall, överlag.

Ha det gott.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela