babbalalla

ett litet nallekort...

Publicerad 2007-11-27 16:53:25 i Carding,

hejsan...

har inte hunnit med att pyssla något de senaste dagarna, och kommer säkert inte hinna med det heller de kommande - tentaläsning på G...
Här kommer hur som helst ett kort jag gjorde klart häromdagen, jag hade färglagt nallen tidigare, så det var bara att fixa till det andra... Har nu fyra uppstämplade motiv som ligger o väntar på mig (och jag väntar på de) men som sagt - jag får se om jag tar mig lite tid att sitta med det någon dag... För mycket studerande gör kroppen glad står det ju i en bok... ;)

371174-22

Gillar verkligen färgerna på kortet, härliga murriga färger...

Kommentarer

Postat av: Canan

Publicerad 2007-11-30 15:14:55

Vilken söt nallebjörn.

Postat av: Helena

Publicerad 2007-11-30 19:42:02

Kul att se sin egen kollektion på ett kort. Jag älskar denna nalle som kommer från oss.
Finfina kort!
Helena på landstoken.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela