babbalalla

Grimaser...

Publicerad 2011-05-15 17:52:26 i LO,

kallade jag denna LO, den är om min dotter som tycker om att göra olika grimaser framför kameran. Tänk vad fort de lär sig! :P



Jag har gjort den till Mollys utmaning som lyder: Detta är en tävling för layouter! Du ska scrappa en layout som verkligen visar din scrapstil. Den ska tala om för oss vad scrapbookingen betyder för dig. Du har med så mycket eller litet text du vill, foton på dig eller inte... väldigt fritt alltså! Men layouten ska visa dina känslor för scrapbooking! Hur du skapar för att känna dig kreativ. Så du kan scrappa om i stort sett vad du vill, bara man känner hur mycket du gillar din hobby!

Jag har nog gjort en typisk LO som är "typisk" mig, enkel, lite busig, blommor...

Här har jag busat med lite smooch och klippt sönder blommor för att få till en riktigt stor och fin blomma... Som även tar upp färgerna i dotterns pyjamas.... Tycker om hennes uppsyn på bilderna, det är så jag känner för mitt skapande, busigt, och lite "gahhh - nu blev det inte som jag tänkte mig"  - men att jag glad när jag får lite tid över (eller tar mig tid) och får sitta och skapa lite...

Det händer inte så mycket på skaparfronten annars just nu, men snart så... :)

Ska även visa ett kort jag gjort om till en kollega som såg detta kortet på min blogg och fastnade för det...



Har ändrat om texten i mitten och så vart det ett nytt kort! ;)

Det var nog allt för mig idag! :) Ha en trevlig vecka framöver! Tjingeling!


Kommentarer

Postat av: Lilo

Publicerad 2011-05-15 18:30:38

Finfint! Älskar bilderna på din söta dotter! =) Och färgerna på layouten som matchar så bra!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela