babbalalla

In- och utvik...

Publicerad 2011-02-20 21:44:01 i Carding,

In- och utviket, handlar alltså om kort, förstås! ;)

Scrapptorget har en februaritävling som pågår fram till 24 februari, där utmaningen är att "göra ett kort eller minialbum med annorlunda vikning i kärlekens tecken". Jag gjorde ett kort (surprise), hittade en mall i den norska tidningen Ett trykk som jag gjorde om lite i storleken och så här blev resultatet;



Då det är svårt att visa kortet med bara en bild, följer här flera små miniatyrbilder som är klickbara...

      

Mittenpartiet sitter fast med några cm uppe och ner i mitten av kortet och "flipfloppar" (som min gamla kemilärare uttryckte sig, fast då gällde det molekyler) när man viker ihop kortet...

Ska se om jag kan göra en lite "Steg för steg" beskrivning för det här kortet om det finns intresse för det, om inte annat så kanske jag gör det för min egen del! ;)

Ha en trevlig vecka framför med mycket pyssel och låt kreativiteten få flöda!!

Kommentarer

Postat av: elsamaja58

Publicerad 2011-02-20 23:14:51

Jädrar vad snyggt!! Ursäkta uttrycket, men det bara kom.

Det där måste jag testa, för det är ju helt underbart, dels för att det är väldigt sött, men även för att det var en rolig variant på kort.

Tack för att jag fick se det.



Kram

Postat av: Zildara

Publicerad 2011-02-21 10:41:32

Hej!



Vad snyggt! Gör gärna en beskrivning, jag gillar att pillra med och lära mig nya konstiga vikningar! =)

Postat av: Cath.

Publicerad 2011-02-21 16:47:54

Å, verkligen jättefint kort! Så roligt med en ny vikning, det måste jag testa!

Kramar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela