babbalalla

Scrapgalen...

Publicerad 2009-02-01 21:59:53 i ,

.... är månadens företag på KiF. Jag har denna månad blivit sponsrad med ett DT-paket från Scrapgalen och det jag skapat av dessa kommer visas lite "pö om pö" så fort de blivit publicerade på KiF blogg under denna månad...
Månadens utmaning är en skissutmaning som är kombinerad med temat kärlek. Skissen ser du på KiF, gå gärna in där och se de andras inspirationsalster och tolkningar.

Först ut kommer detta kort:


Har använt mig av några av de fina papprena som kom i DT-paketet (notpapper samt det flockiga prickarna) Även kalenderbladet "Augusti" är från månadens företag! Jag har försökt följa skissen, men jag vände och vred på den lite... Lade till bollfransen från eget förråd, likaså hjärtanen... Augusti är månaden jag och min man firar bröllopsdag i! Tyckte textraden passade så bra in "... love me; Love me forever"

Ha det så gott! Tjing!

Kommentarer

Postat av: Lene

Publicerad 2009-02-02 14:31:40

Vilket underbart kort du gjort!

Kramizar från Lene

Postat av: Arandur

Publicerad 2009-02-02 14:34:44

Hoppas du har en fortsatt trevlig dag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela