babbalalla

CC - på AoS - stämplat...

Publicerad 2008-05-15 22:28:11 i Carding,

Detta kort gjorde jag oxå i förra veckans CC på Allt om Scrap - tyvärr tycks mitt bidrag kommit bort i rymden och blev därför inte upplagt som ett bidrag i omröstningen - så nu lägger jag upp mitt bidrag här istället.
371174-207

Uppgiften var att "Stämpla så det rykte" så det gjorde jag... Hur många olika stämplar hittar du?

streckkod "100% vår" (nere i högra hörnet)
blommor i mängder i gräset
grässtrån
flicka med ballonger
fjärilar
textstämpel "kryssa i"

Ballongerna samt flickans röda knappar fick 3d-lack på sig och fjärilarna fick glitterlim på sig. Detta syns inte då jag tagit kortet med mannens mobiltelefon, ska försöka fixa en ny bild när jag fixat något annan typ av överföring. ;)

Idag fick jag finfina saker på posten, dels kom det nya hängelpaketet och dels kom ett underbart välfyllt paket från Marja! Ska försöka stämpla och pyssla lite i helgen! ;)

Ha det gott! Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-05-16 19:24:20

helläckert
kort med många kul saker att titta på!
Ha en bar ehlg!
Kram,
Lotta/ FruH

Postat av: Moma

Publicerad 2008-05-17 20:37:34

Så gudomligt vackert! Man blir riktigt glad. Vad synd att du blev borttappad, så irriterande.

Postat av: TinaStina

Publicerad 2008-05-17 21:21:30

Oj vilken massa härliga kort du gjort sen jag var här sist! Kan bara säga... underbart att få hämta så mycket inspiration från dig.

Kram!

Postat av: Lene Kristensen

Publicerad 2008-05-17 23:00:17

Va roligt att man kan få så snygga kort om man använder flera stämplar. Oftast tänker man inte så! Jätteläckert!
/Lene

Postat av: NetteR

Publicerad 2008-06-01 14:01:21

Helt underbart kort! älskar det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela