babbalalla

Så trött...

Publicerad 2008-02-20 12:57:17 i ,

Vet inte vad det är som drabbat mig, men jag är såååå trött hela tiden...

Kanske kan vara det tuffa året i skolan och allt runt omkring som har hänt som börjar komma i kapp och kräver sin tid av vila och återhämtning... Idag har jag ännu inte gjort något med mitt examensarbete, har inte orkat, utan jag har suttit och monterat stämplar istället.
Igårkväll satt jag och färglade lite motiv, får se när och om jag sätter ihop de till en helhet i form av ett kort... Har ett kort som ligger klart här hemma, men det är inte fotat och kan ej visas ännu, men det kanske kommer i sinom tid...
Till helgen kommer min man åka iväg och vara borta en vecka o åka skidor, så jag försöker ta vara på den tiden vi har denna veckan... Usch så tomt det kommer bli nästa vecka... Jaja, sånt e livet...

Kommer nog lägga upp någon bild här framöver på vad jag gjort, så det inte bara blir en massa dravel från mig, utan även något att lägga ögonen på...

Tills dess... Hasta la vista, baby!

Kommentarer

Postat av: Lotta/ FruH

Publicerad 2008-02-21 10:35:34

Skönt att du har en sådan underbar hobby som kortmakeri att kunna koppla av med, eller hur? Ibland behöver man varva ner och fly vardagens alla måste och när jag gör kort försvinner allt annat och det är ganska skönt!
Ha den gott vännen!
Kram,
LOtta/ FruH

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela