babbalalla

Rita kors i taket! Jag har ett kort att komma med!! ;)

Publicerad 2008-04-08 20:49:41 i Carding,

Detta kort gjorde jag till en liten tjej som fyllde 4 år för ett tag sen! Vad kan passa bättre än rosa och glitter??
Fyran har jag klippt ut, bokstäverna är "luddiga" thickers och "däckmönstret" har jag gjort mha minibubbelplast! Första gången jag använde bubblplast, men inte sista! ;)

371174-172

 Nu är det mycket möjligt att det kommer dröja ett tag igen innan det kommer något nytt, har fullt upp hela dagarna på praktik och när jag kommer hem så behöver jag ägna mig åt de kompletteringar som ska göras, samt plugga till en stor omtenta som är om en månad... Men det som inte dödar, det hädar har jag lärt mig...

Ha det gott!

Glöm ej att andas mellan varven!

*kram*

Kommentarer

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-04-08 21:07:44

vad fint - kan inte du komma och göra alla kort som jag behöver ge till alla ? :P

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-04-08 21:27:33

haha bra där! min dotter blir 3 i november så vi får vänta lite :) oc ja , det är underbart med barn - särskilt när de är glada!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-04-09 08:09:27

Gomorron hoppas du sovit gott,Ha en bra dag idag =)

Postat av: Therese

Publicerad 2008-04-09 14:00:10

Härligt kort! Visst är det roligt med bubbelplast:)

Postat av: Lotta/ FruHl

Publicerad 2008-04-09 20:02:28

Rosa och glitter är aldrig fel, kan tänka mej att koret blev uppskattat! Nu måste jag testa med bubbelplast, det ser så coolt ut!
Hoppas att praktiken är bra!
Kram,
Lotta/ FruH

Postat av: Cecilia

Publicerad 2008-04-11 18:18:54

det blir så fint med bubbelplast.detta kort gillar jag.lycklig hon som får det.ha en underbar helg med mycket vila nu.

Postat av: TinaStina

Publicerad 2008-04-12 10:37:49

Läckert kort! Måste också testa bubbelplast, det blir ett himla häftigt resultat.

Lycka till med praktik, kompletteringar och omtentor. Håller en tumme för dig!

Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela