babbalalla

Mailadress!

Publicerad 2008-04-29 07:34:59 i ,

Är du kanske intresserad av att beställa ett eller flera kort så kan du numera maila mig på adressen:

babbalalla[snabela]telia.com               (konstigt nog var det namnet inte upptaget... hihihihihi)

Det går bra att använda den adressen om det är något annat du har på hjärtat oxå! ;)

Jag kommer nog inte hinna uppdatera här förrens nästa vecka, men tusen tack till alla trogna besökare och alla goa kommentarer!
På lördag har jag en tenta som jag ska skriva och om/när jag klarar den, så är alla tentor avklarade efter tre år på universitetet! Tänk - snart är man färdigutbildada! Känns väldigt bra!! *jag ser ljuset* som Skorpan sa! ;)

Kram på er ute i cybervärlden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela