babbalalla

Jag lever!!

Publicerad 2008-04-01 08:41:09 i ,

Hallojsan!

Tack för alla goa kommentarer och hejarop! Här har det inte hänt så mycket på pysselfronten pga examensarbetet - men jag blev godkänd av handledaren i fredagsnatt - så nu sitter jag och filar på min muntliga presentation som ska äga rum i slutet av veckan! Förhoppningsvis kommer jag även bli godkänd av examinatorn då... *drömmer*

Var till Göteborg och till mässan i lördags, jättetrött efter bara sovit 8 h de tidigare 2 dygnen men det gick bra ändå. Trots massor med männsikor, trångt och varmt! Jag blev riktigt stolt över mig själv att jag klarade det med tanke på den panik jag kan få ibland när det är för mycket folk... Jag gick inte in i det värsta folkmyllret utan stod lite på avstånd och senare på em kunde man komma lättare intill... Konstigt nog försvann det några penningar... *visslar* Hur många avslöjar jag inte... ;)

Jag har inte kunnat logga in här på blogg.se på några dagar, men nu tror jag att det kommer funka... Jag kommer nog uppdatera till helgen med lite bilder, kanske blir en aningen tjatigt med mina "rapporter" - mycket snack o liten verksta liksom! Välkommen tillbaka! :)

Ha en bra vecka!

Tjingeling

Kommentarer

Postat av: Monica

Publicerad 2008-04-01 10:17:28

Grattis till godkännandet!

Postat av: Lotta/ FruHl

Publicerad 2008-04-01 13:52:09

Stor grattiskram till godkännadet, det är väl skönt!
Visst är det jobbigt med mycket folk, men mässan var toppen tycker jag! Synd att vi inte sågs!
Kram,
Lotta/ FruH

Postat av: Heléhne

Publicerad 2008-04-01 20:38:54

Stort Grattis och Lycka till med det som återstår/M

Postat av: Smarre

Publicerad 2008-04-01 21:45:01

Åh vad härligt med klartecken. Håller tummarna stenhårt för en bra examination oxå nu. Nu är du såååå nära! :-)

Postat av: Ann-Marie

Publicerad 2008-04-04 22:19:21

Grattis till första delen, nu håller vi tummarna för andra delen med!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela