babbalalla

skojsigt skojsigt!! :P

Publicerad 2007-11-20 18:59:32 i ,

Igår kom min vinst från Skaparlusten, åh vad mycket roliga saker jag fick! :P
Se här:

pyssellådan :)
papper i långa rader...

Jag fick en svart "tidskriftsamlare" (för 12"*12" papper) oxå - men den har jag glömt att ta kort på...
Sen fick jag som ni ser en förvaringslåda med smålådor, fylld med MASSOR med grejer !
Det var brads, blommor, glitterlim, knappar, mer brads, band, bling o ja - en massa grejer! :)
O sen var det en massa papper med oxå, nu måste jag ta o göra ett "blingbling" kort tror jag - får se vad tiden framöver tillåter mig att göra... :P
Gårkvällen ägnade jag mig åt at organisera i min nya förvaringslåda, som nu har blivit en "blomlåda", osså delade jag upp alla brads och la de i olika lådor beroende på färg (en smula överambitiöst kanske, får se hur länge det kan hålla sig i den ordningen...)
Önskar att mitt hobbyrum blir klart någon gång... Det känns inte alltid så jättepraktiskt att hålla till på köksbordet... Men men - allt har sin tid! :)

Kommentarer

Postat av: Canan

Publicerad 2007-11-30 15:13:16

Vilken kanonfin vinst. Förstår att du blev glad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela