babbalalla

många kort blev det... del 1

Publicerad 2007-11-30 13:30:34 i Carding,

Jag har förträngt skolan de senaste två dagarna och har vart fullt sysselsatt med mina kort, har varit så roligt, har försökt och använt mig av olika saker till varje kort...

Men nu är det tentaläsning som ska börja (läs: borde pågå), så jag kommer inte visa alla på en gång, utan kommer portionera ut 3-4 kort per dag så att det blir en lagom dos så att säga...
Så om några dagar kommer ni kunna se alla kort jag gjort här på bloggen... (Det blev 13 kort gjorda - så du får själv räkna ut hur många dagar det kommer bli...;))

Först ut blir det kort jag gjorde först... Känns på sätt och vis lite "tomt" kanske, men samtidigt tycker jag att det fina pappret talar för sig själv lite... (som fö är det pappret jag använde till Skaparlustens tävling, se inlägg längre ner...)

371174-34

Sen lekte jag med mina clearstamps lite granna:

371174-26

Vill ni ha ett kort till idag?? Okej, då kommer det här:

371174-32

Så... nu får ni vänta tills imorgon på del 2 - spännande va?! :P

Kommentarer

Postat av: Ann-Marie

Publicerad 2007-11-30 13:36:11

Mycket fina kort vart det!!!! Lycka till med tentan nu också!!!1

Postat av: Lisbet

Publicerad 2007-11-30 16:11:00

Ljuvligt söta kort.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela