babbalalla

Ljus i mörker...

Publicerad 2014-10-22 22:35:34 i Carding,

Det har verkligen blivit höst ute, kalla vindar och regnskurar mellan varven. Vad passar bättre än att krypa upp i soffan, dra på sig filten över benen och tända ljus?!
 
Jag gjorde några ljus häromkvällen med en av mina favoritblommor som Momas har: hibiskusen! Visst är de fina:

 
 
 
Gjorde även en gammal favorit i repris; Körsbärsblom
 
 
 
 Troligen är detta mitt sista inlägg som "design-medlem" hos Momas, då hon beslutat sig för att lägga ner shopen, men om du är intresserad av några stämplar jag visat upp här i min blogg, är det bara att du kontaktar henne via facebooksidan: Momas lil'shop of stamps!


Tack Monika för förtroendet jag haft att få göra vackra alster med dina stämplar!  
 
 

Kommentarer

Postat av: Cath.

Publicerad 2014-10-23 12:51:22

Åh så fina ljus! Vad har du färglagt stämpelmotiven med?
Önskar dig en fin vecka!
Hälsningar, Cath.

Svar: Tack Cath, jag har färglagt med touchpennor! Jag önskar dig detsamma! :)
babbalalla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela